ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2020-2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

Добрий день, дорогі учні! 
З 11.01 по 22.01 навчання буде відбуватися дистанційно. Пропоную виконати такі завдання:

6-А та 6-Б класи
Українська мова
11.01 - 11.01
    РЗМ Складання характеристики знайомої або відомої людини з використанням прикметників у різних відмінкових формах.
   Д.з.: повторити визначення прикметника на форзаці, скласти характеристику знайомої людини.
12.01 - 14.01
   РЗМ Усний порівняльний опис двох рослин за ілюстрацією.
   Д.з.: повторити типи мовлення, виписати опис рослини.
13.01 - 15.01
   РЗМ Особливості будови опису природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення (розповіді й опису). Усний твір.
   Д.з.: повторити визначення пейзажу, скласти опис лісу в ту пору року, у яку народилися.
18.01 - 20.01
   РЗМ Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. Читання вголос.
   Д.з.: на форзаці повторити стилі мовлення, на чернетці написати переказ тексту.
19.01 - 21.01
   Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи.
   Д.з.: повторити визначення означення, впр.331 (виписати прикметники).
20.01 - 22.01
   Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
   Д.з.: повторити визначення фразеологізму, с.130 (прочитати культуру мовлення), с.128 (вивчити), впр.333 (списати, розкрити дужки, підкреслити прикметники як члени речення).

6-А
Українська література
12.01
   ЛРК Павло Байдебура. Збірка новел. На вибір "Малий Тимко", "Рідні горизонти".
   Д.з.: на с.258 повторити визначення епічний твір, знати біографію.
14.01
   Ірина Жиленко. "Жар-Птиця". 
   Д.з.: на с.259 повторити визначення ліричний твір, с.82-83 (знати біографію, аналізувати твір).
18.01
   І.Жиленко. "Гном у буфеті", "Підкова".
   Д.з.: повторити на с.259 визначення метафора, аналізувати твори.
19.01
   Ігор Калинець. "Стежечка", "Блискавка". Своєрідність форми його поезій. Персоніфіковані образи природних явищ - дивовижне й незвичайне в повсякденному житті.
   Д.з.: повторити на с. 258 визначення епітет, знати біографію, аналізувати твори, на с.259 вивчити визначення персоніфікація, на вибір вивчити вірш  зі збірки "Дивосвіт".


7-А 
Українська мова
13.01
РЗМ Особливості будови опису зовнішності людини. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом).
   Д.з.: повторити в довіднику на с.87 усе про художній стиль та знайти визначення портрет, написати твір-опис людини за планом на с.38 у художньому стилі.
14.01
   РЗМ Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі.
   Д.з.: повторити на с.88 у довіднику типи мовлення, написати твір про виконання вами улюбленої справи в художньому стилі.
20.01
   РЗМ Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі.
   Д.з.: повторити визначення числівник та іменник у довіднику на с.34, у частині 5-6 на с.6 вивчити все, на с.3 виконати впр.2,3.
21.01
   Прислівник як частина мови. Синтаксична роль прислівника. Розбір прислівника за будовою.
   Д.з.: повторити все на с. 6, у довіднику на с.28 фразеологізм та на с.76 словосполучення, с.7 (виконати все та вивчити).

7-А та 7-Б
Українська література
11.01 - 11.01
   ЛРК Микола Клец. "Крила неземні".
   Д.з.: повторити епітет, знати біографію, аналізувати твір.
12.01 - 12.01
   ПЧ М.Стельмах. "Щедрий вечір".
   Д.з.: повторити епос, аналізувати твір.
18.01 - 18.01
   Олекса Стороженко. Його гумористичні твори. Оповідання "Скарб".
   Д.з.: повторити визначення гумор та оповідання, с.157-162 (знати біографію, аналізувати твір).
19.01 - 19.01
   О.Стороженко. "Скарб".
   Д.з.: повторити визначення уособлення, скласти план до твору.

8-А
Українська мова
11.01
   Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Неозначено-особові речення.
   Д.з.: повторити визначення односкладне речення (с.72), присудок (на форзаці), особові займенники, с.77-78 (вивчити), впр.166 (підкреслити граматичну основу, надписати вид односкладних речень 
(О-О та Н-О).
14.01
   Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Узагальнено-особові речення.
   Д.з.: повторити визначення прислів'я, с.79 (вивчити), впр.170 (списати, розкрити дужки, підкреслити головні члени речення).
18.01
   Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Безособові речення.
   Д.з.: повторити інфінітив, с.81-82, 84 (вивчити), впр.186 (усе виконати).
21.01
   Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета. Називні речення.
   Д.з.: повторити на форзаці визначення підмета, с.85-86 (вивчити), впр.193 (списати, розкрити дужки, надписати називні речення, підкреслити граматичні основи).

8-А
Українська література
11.01
   ЛРК І.Сенченко. "Руді вовки".
   Д.з.: повторити визначення епітет, знати біографію, аналізувати твір.
12.01
   ПЧ Марко Вовчок. "Ведмідь" або "Сестричка Мелася".
   Д.з.: повторити уособлення, знати біографію, аналізувати твір.
18.01
   В.Герасим'юк "Чоловічий танець". Ідейно-образний зміст твору.
   Д.з.: повторити визначення верлібр, с.130 (знати біографію, аналізувати твір).
19.01
   І.Малкович "З янголом на плечі", "З нічних молитов".
   Д.з.: повторити визначення тавтологія, с.132-133 (знати біографію, аналізувати твори).

10-А
Українська мова
12.01
   Основні правила вимови голосних та приголосних звуків.
   Д.з.: повторити спрощення, с.85-88 (вивчити), впр.120 (усе виконати).
14.01
   Наголос. Основні правила наголошування слів. Нормативний наголос. Варіантне наголошування слів в українській мові.
   Д.з.: повторити наголос, знати наголошення слів (форзац), впр.130 (запишіть речення в послідовності).
18.01
   Поняття милозвучності. Чергування у-в, і-й як засіб милозвучності.
   Д.з.: повторити чергування у-в, і-й, впр.128 (списати, вставити пропущені літери).
22.01
   Орфограма. Орфографічна помилка. Орфографічний словник. Принципи української орфографії. Ненаголошені е,и в корені слова.
   Д.з.: повторити написання ненаголошених голосних у корені слова, визначення орфограма та орфографічна помилка, с.98 (вивчити), впр.140 (I).

11-Б
Українська мова
11.01
   Контрольне есе "Дружба справжня й несправжня".
   Д.з.: повторити типи мовлення, написати есе.
12.01
   Контрольне есе "Читання робить нас кращими".
   Д.з.: повторити стилі мовлення, написати есе.
18.01
   Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених однорідними членами речення.
   Д.з.: повторити відокремлене означення, с.136-140, 143 (вивчити), впр.167(усе виконати та підкреслити однорідні так, яким членом речення вони являються).
19.01
   Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями.
   Д.з.: повторити відокремлену прикладку на с.148-149, с.146, 155 (вивчити), впр.178 (спишіть 5 останніх речень, ставлячи розділові знаки).

11-А
Українська мова
11.01
   РЗМ Написання ділового листа.
   Д.з.: повторити офіційно-діловий стиль, написати ділового листа.
13.01
   РЗМ Ділові папери:оформлення протоколу.
   Д.з.:повторити жанри офіційно-ділового стилю; написати протокол загальних зборів класу, на яких розглядали питання.
14.01
   РЗМ Особливості складання резюме.
   Д.з.: повторити закінчення іменників I, II, III, IV відміни у Кл. формі, написати резюме своїх батьків.
15.01
   РЗМ Підготовка індивідуального звіту.
   Д.з.: повторити тире між підметом і присудком с.113, написати індивідуальний звіт.
18.01
   РЗМ Ділові папери: особливості написання розписки.
   Д.з.: повторити написання всіх префіксів, написати розписку про одержання у книгарні книжок для бібліотеки.
20.01
   РЗМ Написання ділових документів різних жанрів: оголошення.
   Д.з.: повторити наголоси у словах на форзаці, написати рекламне оголошення.
21.01
   Інтонаційні особливості українського мовлення. Складні випадки наголошення слів. Мовні недоліки у вимові й наголосі та шляхи їх усунення.
   Д.з.: повторити в зошиті наголошення слів, виписати 12 слів з подвоєнням (пояснювати написання).
22.01
   Асимілятивні, дисимілятивні процеси, подовження.
   Д.з.: повторити все про спрощення, виписати 12 слів зі спрщенням (пояснювати написання). 
  







  


Немає коментарів:

Дописати коментар