11 клас

Завдання з української мови для 11 класу:
Вивчити написання складних слів, ступені порівняння прикметників та утворити їх від таких слів: швидкий, добрий. Повторити правопис займенників та відмінювання числівників. Провідміняти : сто, шістдесят, чотирнадцять, вісімдесят, шістсот, сім, два, тисяча, кілька, дві третіх, дев'ятсот перший. Виконати тести і вміти пояснювати кожне завдання...
















Добрий день, діти!
З 6.04 по 10.04 виконуємо такі  завдання:
  • вивчити відміни, групи та закінчення у кличній формі іменників.


З 13.04 по 17.04 пропоную виконати такі завдання :

  • Вивчити суфікси дієприкметників та дієприслівників; дієприслівниковий та дієприкметниковий звороти.




  • Виконати тести 
  • Списати вправу 381 і надписати вид СПР.


З 21.04 по 24.04 потрібно виконати такі завдання :



  • Вивчити все про прислівник як частину мови, знати ступені порівняння  прислівників. Вивчити написання прислівників і прислівникових сполучень.
  • Виконати все у впр. 382, 383.








З 27.04 по 30.04 пропоную виконати такі завдання :
  • Вивчити написання складних прийменників, сполучників, часток.
  • Виконати все у вправі 384, 385, 386, 388, 389.

З 4.05 по 8.05 пропоную виконати такі завдання :
  • с. 101, 106-111, 113-114(вивчити);
  • усе виконати у впр. 112, 114, впр. 122(поставити розділові знаки та підкреслити головні члени речення)


З 12.05 по 15.05 пропоную виконати такі завдання :
  • 1)с. 117-123(вивчити), усе виконати у впр. 138, 139;
  • 2)скласти речення із звертанням, вставним словом, однорідними членами речення, відокремленими членами речення: прикладкою, означенням, додатком, обставиною та надписати їх.
З 18.05 по 22.05 пропоную виконати такі завдання :
  • 20.05 Підсумкова контрольна робота.
  • с. 199-203(вивчити), усе виконати у вправі 272, у
 впр. 268 підкреслити граматичні основи, надписати над сполучниками його вид.
  • Скласти БСР
с. 212-213,215,217(вивчити), усе виконати у впр. 288,290;
  • с. 224, 227-230(вивчити), усе виконати у впр. 304, 305, 312.


Додаткова інформація для допомоги учням:








Немає коментарів:

Дописати коментар